Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~agarip2 | użytkownik

imię i nazwisko adresRadomsko zarejestrowany28.01.2008 @18:27:18 ostatnio na stronie17.04.2011 @21:23:18



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8628205
digarty27 komentarze1096 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MrSySuNiA    21.03.2008 @13:51:37
dzięki i życzę miłego dnia ; )
_______
† •►Krążąc po orbicie, jak HIV po prostytutkach… ostrość ustaw… ◄• †
~Pewex    21.03.2008 @13:45:02
pozdrawiam Radomsko :D
~mrbrightside86    21.03.2008 @13:31:23
dzięki bardzo za koma (:
~moniaseq    21.03.2008 @10:47:54
dziękuje za komentarz. wcale nie musi powalać.
pozdrawiam
_______
**...bliska jak siostra i wciaz tak bardzo obca...**
~KrzysLikeJazz    20.03.2008 @21:14:34
to moze napiszesz czemu sie nie podoba a nie jakies stękanie
~przekrentpnd    20.03.2008 @21:09:36
thx
~mientky    20.03.2008 @21:08:23
dzieki
_______
http://www.pawelstarzec.com | http://www.starzec.blogspot.com
tak to się przedstawia teraz
~Stjarna    20.03.2008 @19:02:05
dzięki za odwiedziny.
I widzę, że z podobnych stron jesteśmy
_______
Just paint Your face the shadow's smile !

(;
~TeDe    20.03.2008 @18:34:46
Dzięki za odwiedziny

A Twoje zdjęcia są świetne, strasznie mi się podobają.
~gianfranco    20.03.2008 @15:41:18
nic dodać nic ująć ....
Super... bardzo mi się podoba
_______
Nie potrzebuję być kimś kim nie jestem...
~commediadellarte    20.03.2008 @15:24:19
Merci.
~monicca    20.03.2008 @15:17:57
Dzięki
~trebor13    20.03.2008 @15:17:07
dzięki wielkie
~karolajnaa    20.03.2008 @15:13:25
Dziękuje :D
_______
It's strange to meet you.
~Maga83    20.03.2008 @14:45:53
dzieki pozdrawiam
~Margot161    20.03.2008 @14:31:16
Co Ci sie nie podoba w moim kroju butkow, ze dalas poniizej krytyki?Pozdro
~RSX    20.03.2008 @14:30:18
Dziękuje

Pozdrawiam. xD
_______
Kupno lustrzanki plus kit to dopiero wpisowe do sekty!!!
~gsowa    20.03.2008 @14:25:44
~6sekund    20.03.2008 @14:20:45
dziękuje serecznie
pozdrawiam ;p
_______
~carpatia78    20.03.2008 @14:19:32
a "moje" drzewko rośnie sobie nad Wartą niedaleko Ciebie
~carpatia78    20.03.2008 @14:14:49
dzięki...widzę, że jesteś z Radomska...a ta fotka była zrobiona baaardzo blisko
~passionnee    20.03.2008 @14:05:25
Dziękuję za odwiedziny.
~guitarwolf666    20.03.2008 @13:53:36
:D:Ddzieki
~guitarwolf666    20.03.2008 @13:48:09
no co ty nie powiesz :D:D:D
~ankaaa468    20.03.2008 @13:45:13
dziekuje
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt